2013. augusztus 21., szerda

Cork

A szombati napon Corkba indultunk, ami Írország második legnagyobb városa. Már a buszon rengeteg óperrel találkoztunk, számomra még mindig hihetetlen, hogy mennyien tömörülnek össze azokban a kis falvakban, városkákban. 

Pont jókor mentem én is, mert aznap Corkban nagyon sok minden ingyenes volt, illetve vezetéseket tartottak mindenhol. Mi az egyetemet választottuk, de előtte beugrottunk egy amerikai kajáldába, amit Tória már régen kinézett magának.


Szívem szerint pöttyös ruhát és régi típusú görkorit húztam volna!



A kajálás után még pont annyi időnk volt, hogy benézzünk pár üzletbe. Iszonyú jó turik vannak (ott Charity shopnak nevezik és a befolyt összeg jótékony célra megy) és eszméletlen olcsók, de inkább nem is nagyon néztem szét, mert nem akarom nagyon terhelni a bőröndömet, amíg ki nem adta magából a szuvenírek nagy részét az utam során. :P

Az egyetem épülete (és Tória)



Mindenki a rossz oldalon közlekedik!!

A szuvenír boltok tele vannak szebbnél szebb dolgokkal. Persze a bárányok, a lóherés dolgok és az ivós játékok elengedhetetlenek.

És persze a zöld szín!


A kötelező aznapi Guinness a csajokkal

Szivárvány

Az időjárást sikeresen kifogtuk, ugyanis csak ritkán kezdett el esni az eső és akkor is csak pár percre. Persze az más kérdés, hogy azért nem vagyok hozzászokva a sál+bőrdzseki kombóhoz augusztusban.


Este pedig már Crosshavenben piknikeztünk Tóriával egy kis fish&chipset a tengerparton, ugyanis Crosshavenben a kajáldák egyik része tele volt, a másik részét pedig nem a csóró óperekre tervezték. A hal nagyon finom volt, mivel idén kimaradt a balatoni nyaralás részemről, így be kell pótolnom a hal-lemaradást! :)

2 megjegyzés:

  1. Szuper lehetett az amerikai étterem, nagyon tetszik a berendezés. :) A P.S. I love you óta én is vágyom Írországba. :D További jó kirándulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óó, azt a filmet én is úgy szeretem ^^
      és köszi :DD :))

      Törlés