2013. augusztus 23., péntek

Irány Anglia!

Szerdán reggel korán keltünk Tóriával, ugyanis még kivitt engem a reptérre. Reggel 8-kor indult a gépem Londonba és bár a corki reptér nagyon pici, azért nem árt kint lenni előbb (elvégre egyesek képesek még egy repülőt is lekésni.. khmmkhmm). A repülőn még aludtam egy kicsit, de mindig arra ébredtem, hogy túlságosan kinyílt a szám alvás közben és így annyira nem szeretném, ha látnának, plusz szerettem volna az extra kínos nyálfolyást elkerülni. Mindenesetre elég rövid repülőúton vagyok túl, 15 perccel hamarabb landoltunk, mint ami ki volt írva (naja, nem volt nagy a forgalom) és a bőröndök közül az enyém az elsők között jött ki. El is indultam a busz felé, minden szuperül kitáblázva, ha valaki akarna, sem tudna eltévedni. A busz szépen meg is érkezett a Victoria Stationre a belvárosba, ahol még át kellett szállnom a Bournemouthba tartó buszra.

Tomi már várt az állomáson és nem kellett hogy csalódjak: mint minden baráttal, családtaggal, ismerőssel stb., vele is pont olyan volt, mintha előző nap találkoztunk volna utoljára, pedig valójában majdnem 7 hónapja nem láttuk egymást (Tóriával 8 hónap volt ez az idő).

Nagyon aranyos város ez a Bounemouth (Dél-Anglia)! Kb. akkora, mint Debrecen, csak itt a tengerpart miatt tele van a város turistákkal és megy a nyüzsgés éjjel-nappal. Első este persze a tengerparton söröztünk, másnap délután pedig elmentünk az Old Harry Rocks nevezetű helyre (emeletes busszal, juhééé), amiről két legenda kering: Az egyik szerint az ördög, akit Old Harrynek neveznek néhány mondában, ezeken a sziklákon aludt, a másik pedig, hogy egy Harry nevezetű kalóz itt rejtegette a szajrét. Mindenesetre a hely gyönyörű és az ember agyalhat, hogy ezek a sziklák most akkor hogy kerültek oda pontosan...



Tomi szórakozik


A helikopter, ami követett egy hajót! (Szerintem üldözték a hajót, Tomi szerint klipet forgattak és légi felvételeket készítettek - az igazság nem derült ki végül :P)

A nap kedvence: sárga hajó! ^^

Tegnap este pedig irány egy kis esti városnézés a part mentén. Volt egy koncert, amin a zenekar kizárólag Queen számokat játszott, az utolsó 2-3 számot sikerült is elcsípni. Fantasztikus volt a hangulat a körhintákkal, a koncerttel és a kivilágított mólóval együtt!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése